Νοσταλγός των (90’s) Video Games

Άκουγα τον πατέρα μου που μου έλεγε εμείς στην ηλικία σου παίζαμε μπάλα στις αλάνες…ασε ρε πατέρα σκεφτόμουν…εδώ να πούμε δεν μπορεί ο super Mario να περάσει την πίστα με τα φαντάσματα…εδώ ο Liu Kang και ο Ryu  θέλουν προπόνηση…έχω να χτίσω και στο Τέτρις και θα τρέχω στην αλάνα; Που να φανταστώ 20 χρόνια μετά ότι υπάρχουν αρκετοί που δεν θα καταλάβουν το παραπάνω κείμενο…Για όσους κατάλαβαν όμως ιδού το Χριστουγεννιάτικο δώρο μου!!!

http://http://90kids.com/games/

This entry was posted in Άμα βαριέσαι. Bookmark the permalink.

2 Responses to Νοσταλγός των (90’s) Video Games

  1. Ο/Η ElriCk λέει:

    Liu Kang wins!Flawless victory…Τι είπες τώρα;Με έστειλες αδιάβαστο,ή πιό δόκιμα:Μου έκανες fatality…

Σχολιάστε

