Ξημερώνει Χριστούγεννα, Charlo μου!

images-1

Θα ξημερώσει Χριστούγεννα σε λίγο.

Κι εγώ σε θυμήθηκα και φέτος.
Ήρθες στο μυαλό μου όπως κάθε τέτοιες μέρες που η ζεστασιά των Χριστουγέννων καθαρίζει για λίγο τα βαριά κι ασήκωτα της ψυχής μου.
Από μια ζεστή σοκολάτα για τον καθένα μας.

Θα ξημερώσει Χριστούγεννα σε λίγο.

Κι αυτή η πόλη μοιάζει να μην το χει καταλάβει.
Κι εγώ, σαν τότε, περπατάω στους δρόμους της.
Σαν να μην πέρασαν τόσα χρόνια από την πρώτη φορά που βρέθηκα ξημερώματα να ισορροπώ σε αυτό το άθλιο πλακόστρωτο.

Τότε ήταν μετά από κάποιο ξενύχτι.
Από κείνα που νομίζουμε πως κρατάνε για πάντα.
Λίγο πριν το “μεγαλώνω” αρχίσει να γίνει συνώνυμο του “αλλάζω”. 

Και κάθε χρόνο, οι ίδιες απορίες.

Πώς μπορεί να θες να μιλήσεις σε κάποιον στο δρόμο;
Πώς μπορείς να μοιραστείς τα καλά φυλαγμένα της ψυχής σου σε κάποιον που δεν ξέρεις;

Ή μήπως έναν άγνωστο τον ξέρεις καλύτερα από όλους εκείνους που περιφέρονται στην ζωή σου και ερμηνεύουν τους ρόλους τους;

Πώς γίνεται να γυρνάω κάθε χρόνο να σε βρω;
Σε μια γωνιά της Ερμού, λίγο πριν ξημερώσουν Χριστούγεννα.

Να στέκεις εκεί και να κοιτάς.
Να στέκω απέναντί σου και να σε κοιτώ.
Και να χουμε πει τα πάντα.

Πώς γίνεται να σου μιλάω για τα γέλια που μου έλλειψαν, για τα γέλια που προσποιήθηκα, για τα δάκρυα που κατάπια.
Πέρασε ένας χρόνος από την τελευταία φορά.

Ένας χρόνος ακόμα.
Ναι, πάλι τρέχουν δάκρυα.
Μόνο που από εσένα δεν τα κρύβω.
Είναι ήρεμα δάκρυα, βουβά, δεν ντρέπονται που κυλάνε.
Διώχνουν τις μνήμες μακριά.

Κάθε φορά σου υπόσχομαι πως του χρόνου δεν…
Και κάθε χρόνο το αναιρώ!
Μα εσύ δεν θυμώνεις.

Όπως δεν θύμωσα κι εγώ όταν με πρωτοπλησίασες εκείνα τα πρώτα Χριστούγεννα και μου σκούπισες τα μάτια.

Θα ξημερώσει σε λίγο Charlo, πιες τη ζεστή σοκολάτα σου.
Θα σου χρειαστεί.

Και μην μου θυμώνεις που δεν μπορώ να χαμογελάσω.
Είναι που κοιτώ τα μάτια σου και διαβάζω αυτά που κρύβεις κι εσύ.

Είναι που κάθε που θα ξημερώσει Χριστούγεννα, πριν γεμίσει το σπίτι γέλια και φωνές, εγώ έρχομαι σε εσένα, στην ίδια γωνιά να σου πω πως και φέτος, είμαι εδώ.

Ξημέρωσε Charlo μου…
Χριστούγεννα!

www.anapnoes.gr

This entry was posted in Είδαμε κι ακούσαμε. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

