Ντράπηκα…|της Bluebubbles

ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΒΥΘΟ

Συμβαίνουν πολλά μα εσύ κι εγώ γνωρίζουμε τα λίγα.

Σαν αφηρημένα παιδιά κοιτάμε έξω απ’τα κάγκελα του σχολείου αυτούς που νομίζουμε ότι είναι ελεύθεροι να κάνουν αυτό που θέλουν. Οι περαστικοί μας κοιτούν με μνήμες ξεχασμένες.

Την τσάντα σου την γέμισες σήμερα με κουκλάκια αγαπημένα, τα βιβλία σου μια μέρα ανοιξιάτικη τα άφησες στο σπίτι. Σε τι να βοηθήσουν τα παράξενα βιβλία; Μόνο εσένα βοηθούν, να έχεις το πνεύμα σου στο ψηλότερο ράφι και την αμηχανία σου σε κάδρο. Βγαίνεις απ’τη ζεστασιά του σπιτιού σου δυνατός, γεμάτος με το φως του ήλιου σου. Την τσάντα σου την γέμισες σήμερα με κουκλάκια αγαπημένα. Τα μοίρασες, έδωσες ένα και σε μένα. Το κρατώ απ΄το χέρι και του λέω μυστικά, ζηλεύω τα χρωματιστά του ρούχα και τα μαλλιά του που μυρίζουν σπίτι. Θα σου φανεί αστείο αλλά με κρατάει κι αυτό.

Είδα σήμερα κάποιον σαν εμένα και ανάθεμα, πόσο ντράπηκα για κείνο το ζευγάρι παπούτσια που σε μια στιγμή νίκης τόσο άδικα, ξόδεψα όλο μου το μισθό. Ντράπηκα που σε είδα ξυπόλυτο στους δρόμους που δεν φρόντισα εγώ ποτέ να έχω καθαρίσει. Ντράπηκα που σε είδα νεογέννητο να ζητιανεύεις για το φαΐ που εγώ θεωρώ δεδομένο. Ντράπηκα που είχα πάνω μου βιβλία επιπέδου ίσου με κείνου που με κάνουν να σου γυρίσω την πλάτη, άπραγος. Ντράπηκα που το μόνο που σκέφτηκα να σου δώσω ήταν λεφτά. Ντρέπομαι που μοιάζεις στα μάτια μου σαν ένα πλήθος αγνώστων ενώ είσαι ένας, μοναδικός και ανεπανάληπτος.

Ντρέπομαι που από τύχη έχω την δυνατότητα να καλύψω την στενοχώρια μου, αποφεύγοντας το βλέμμα σου. Ντρέπομαι που έχω κάνει την ιστορία σου πρωτοσέλιδο στις εφημερίδες της Κυριακής μου. Ντρέπομαι που εγώ στη θέση σου θα έμενα ακίνητος και απελπισμένος ενώ εσύ προχωράς προς τα πάνω. Ντρέπομαι.

Να σταματήσεις μόνο όταν φτάσεις.

 

This entry was posted in Αταξινόμητα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

